Care sunt cele 100 de lucruri pe care le oferi angajaților tăi
mai 12, 2017Tu iei temperatura angajaților tăi?
mai 24, 2017Pentru că ne place să ajutăm companiile să găsească angajații cei mai buni și să îi păstreze pentru cât mai mult timp, astăzi îți prezentăm încă două metode de evaluare interesante, care te vor ajuta să angajezi mai ușor.
Vom vorbi despre clienții interni (echipa ta) și clienții externi, persoanele care cumpără produsele și serviciile oferite de companie. În cele ce urmează, prin două întrebări simple, dar foarte eficiente, vei știi de ce procesul de angajare este greoi în cazul tău sau pur și simplu cum îl poți îmbunătăți, pentru o creștere accelerată în companie.
Ce cred angajații despre compania la care lucrează?
În articolul „Cum poți măsura dacă ești un leader bun pentru echipa ta?” ți-am explicat cum poți folosi scrisori/ bilețele anonime pentru a afla ce apreciază și ce nu apreciază echipa la tine. Dacă nu l-ai citit deja, te invităm să o faci. Articolul are două părți și îți dezvăluie 4 metode inedite și practice pentru a îmbunătăți radical relația pe care o ai cu echipa ta.
Ce cred clienții despre companie?
Ce cred clienții despre compania ta/ compania pentru care lucrezi? Care sunt complimentele și care sunt îmbunătățirile pe care le sugerează cel mai des? Ce cuvinte/ replici/ atitudini predomină atunci când clienții vorbesc despre companie?
Legătura dintre angajați, clienți și angajați viitori este una extrem de strânsă. Este foarte posibil ca lucrurile pe care le știu, spun sau cred aceste trei categorii despre companie să fie foarte asemănătoare.
Vorbim, în fond, despre brand-ul de angajator.
Știi ce companii angajează cel mai ușor?
Companiile cu un brand extraordinar. Companiile care au o misiune și un mesaj clar, pe care atât angajații cât și clienții îl cunosc, dar mai ales îl simt, îl experimentează în interacțiunea cu compania.
Să luăm ca exemplu Amazon, cel mai mare magazin online din lume.
Viziune: „To be Earth’s most customer-centric company, where customers can find and discover anything they might want to buy online.”
Viziunea cuprinde 3 elemente: acoperire la nivel global, prioritizarea clienților, cea mai viguroasă selecție a produselor.
Este Amazon locul unde știi că poți găsi orice? Dacă ai folosit serviciile Amazon știi și cum anume au pus în practică focusul pe experiența clientului.
Tu ce mesaj transmiți în piață? Mesajul din piață este cel pe care ți-l dorești? Dacă da, dacă este inspirațional, dar și adevărat, dacă este ceva ce compania trăiește și demonstrează și expune zi de zi, compania este și va fi un magnet pentru angajații foarte buni.
Așadar, fii sigur că ceea ce crede compania, ceea ce crede echipa și ceea ce cred clienții sunt unul și același lucru. Acest proces simplu va avea un impact uriaș în ceea ce privește procesul de recrutare și de retenție în compania ta.
Pentru a crea ceva excepțional, e bine să începi alături de oamenii potriviți. Noi știm deja cum poți să recrutezi și cum să ți lângă tine oamenii cei mai buni. Facem asta zi de zi, pentru zeci de companii, așa că am creat și te invităm la „Training-ul Premium de Recrutare, Motivare și Evaluare”, 100% Practic. pentru că vrem ca procesul de recrutare să nu mai fie un obstacol în cazul tău.
Dacă vrei să îți îmbunătățești semnificativ comunicarea cu echipa ta, te invităm la Trainingul Premium de Comunicare Inteligentă, un training 100% practic, unde vei învăța Colaborarea Interdepartamentală și dezvoltarea relatiilor între colegi, relationarea cu clientii si managementul schimbarii.
Poți alege și un training customizat pentru Echipa Ta pe: Negociere și persuasiune, Recrutare și motivare, Leadership, Comunicare, Vânzari Inteligente.
Vezi și evenimentele noastre Open din perioada următoare :
- Training HR Premium de Recrutare Motivare si Evaluare Personal,100% Practic
- Training Premium de TeamLeadership pe coordonarea si Motivarea Echipelor Inteligent
Daca ți-a plăcut arrticolul poți sa Share-uiesti cu prietenii și colegii tăi și să ne oferi chiar un Big Like pentru a avea, dezvolta și incuraja un mediu de lucru mult mai bun.
Mulțumesc că ne-ai citit și vizitat site-ul! ?