
Marketingul Digital in Recrutarea de Personal si impactul in dezvoltarea Resurselor Umane
iulie 22, 2020
De ce sa lucrezi cu firme de recrutare?
august 7, 2020Brandul de Recruiter – Tu in ce etapa esti?
A mai ramas putin pana ne intalnim la Webinarul ONLINE de Marketing si Branding in Recrutare. Suntem tare entuziasmati sa discutam despre acest subiect, care mai ales in contextul actual a devenit extrem de relevant pentru lumea HR. Poate unii dintre voi nu vad legatura dintre aceste domenii si nu le este foarte clar cum acestea se completează.
Gandeste-te la urmatoarea situatie: cand tu cauti un candidat pentru o anumita pozitie, incepi sa faci research pe conturile de pe retelele de socializare si observi interesele, hobby-urile poate chiar si modul in care isi petrece timpul sau care sunt opiniile sale referitor la anumite subiecte. Acesta situatie se intampla adesea si in sens invers. Candidatul face la randul sau research referitor la compania si persoana care l-a abordat din cadrul organizatiei. Acest lucru este extrem de relevant, deoarece daca brandul de recruiter nu este bine consolidat, candidatul poate renunta la jobul pentru care tu l-ai contactat. Chiar daca poate suna superficial, acesta este adevarul, intr-o lume digitalizata, profilul tau din mediul online a devenit mai important ca oricand. Iar, mai ales pentru cei care interactioneaza cu oameni acest lucru este definitoriu pentru rezultate excelente in cariera!
In cadrul Webinarului ONLINE de Marketing si Branding vom explica pasii importanti care trebuie urmati pentru recruiterii care isi doresc sa iti mentina o imagine pozitive in online pentru procese de recrutare de succes. Printre cele mai importante aspecte in acest sens, se regasesc: prezenta pe retelele de socializare, review-uri de pe anumite platforme utilizate in recrutare ( Glassdoor, LinkedIN, Indeed, etc.), reteaua de conexiuni construita in mediul online si activitatea ta in comunitatea din care faci parte, modul in care tu motivezi/inspiri alti oameni din sectorul de activitate si bineinteles, integritatea (aspectul cheie care face diferenta dintre un recruiter care chiar isi iubeste meseria si cel care activeaza in domeniu doar pentru beneficile financiare). Tu in ce etapa a construirii brandului de recruiter te aflii?:)
Ne vedem curand la Webinarul ONLINE de Marketing si Branding in Recrutare, unde vom discuta despre cum sa faci performanta cu ajutorul brandului de recruiter bine consolidat! Inca te poti inscrie, gratuit, chiar pe acest link:
https://scoalapracticahcc.webinarninja.com/live-webinars/426721/register