luarea deciziei de angajare
Pe ce te bazezi in luarea deciziei de angajare?

Cat de importanta este atitudinea in situatiile de criza?

situatiile de criza

“Nu subestimati niciodata puterea atitudinii. Este ceea ce vom deveni. Radacinile sale sunt in interior, dar roadele sale in exterior. Este prietenul nostru cel mai bun sau cel mai rau dusman. Este ceva mai cinstit si consecvent decat vorbele noastre. Este ceea ce ii atrage pe oameni catre noi sau ii respinge. Nu e multumita pana cand nu se exprima. Este bibliotecarul trecutului, oratorul prezentului si profetul viitorului nostru.” (John Maxwell)

Intr-o piata dinamica si in continua schimbare, adesea suntem pusi in situatia de a gasi solutii la acele situatii neasteptate sau neprevazute care apar in companie, fie legate de clienti, anumite comenzi intarziate, fie situatii influentate de factori externi si schimbarile din mediul de afaceri: crize economice, modificari legislative, etc. In asemenea situatii este necesar ca organizatia sa actioneze rapid, dar in acelasi timp calculat si eficient, astfel incat activitatea si afacerea in general sa nu fie afectate foarte mult.

Stim cu totii ca in spatele unor solutii sunt oamenii, de aceea este foarte importanta atitudinea acestora fata de situatiile aparute, si anume optimista sau pesimista.

Indicat este sa ne pastram atitudinea optimista indiferent de situatie, deoarece sansele de a gasi solutiile cele mai bune sunt mai mari decat daca am cadea in cealalta extrema, pesimista. Explicatia?

In mod general, fie ca este vorba de viata profesionala sau personala, oamenii optimisti au o mai mare deschidere si acceptare a provocarilor, se focuseaza pe gasirea solutiilor, au o incredere mai mare, coopereaza bine cu ceilalti si vad lucrurile intr-o lumina pozitiva: “Optimistul gaseste oportunitati in orice dificultate. Pesimistul vede dificultati in orice oportunitate” (Winston Churchill). Asadar, optimistii vad si se focuseaza pe jumatatea plina a paharului, spre deosebire de pesimisti, care vad partea goala a paharului, fapt care le “ingradeste” capacitatea de a lua initiativa si decizii coerente. Prin urmare, in companiile in care atitudinea optimista primeaza, cu siguranta si situatiile “surpriza” vor fi gestionate mult mai eficient.

In concluzie, solutia ar fi sa va inconjurati de oameni optimisti, acest lucru va ajuta in acelasi timp la crearea si consolidarea unui mediu si atmosfera de lucru pozitiva, iar atunci cand unele schimbari vor fi necesare in cadrul companiei veti avea sustinerea lor deplina.

Vrei sa afli secretele recrutarii, metode 100% Practice pe care le folosim la Evolution HCC cu clientii nostri?

Te putem ajuta cu o evaluare profesionista a personalului tau. Identificam problemele cele mai importante si implementam solutii eficiente, care produc performanta in echipa ta.Te ajutam sa gasesti acei oameni care se potrivesc cel mai bine in compania ta prin serviciul nostru de Recrutare de personal si Headhunting.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *