Investeste in imaginea angajatilor. Marketing de angajator
noiembrie 1, 2017Ce au in comun recrutarea, cumparaturile si marketing-ul? Cum faci recrutare moderna?
noiembrie 27, 2017Am vorbit in mai multe randuri despre brand-ul de angajator, despre cum brand-ul de angajator influenteaza recrutarea, cultura organizationala si nivelul de satisfactie al angajatilor. Astazi vorbim despre brand-ul de angajat. Ce brand personal au angajatii tai? Cum se aliniaza el cu compania ta si cum il poti utiliza in procesele de recrutare?
Este bine cunoscut ca o parte importanta a celor mai buni angajati dintr-o companie, intra in companie ca urmare a recomandarilor primite de la angajatii care fac deja parte din echipa.
Nu mai este o surpriza pentru nimeni ca noi, ca oameni, avem mai multa incredere in prietenii nostri si in parerile lor decat in mesajele unor companii despre care nu stim foarte multe lucruri. Mai mult decat atat, pentru ca angajatii tai tin la imaginea lor, la brand-ul lor, vor recomanda, in cele mai multe cazuri, oameni ca si ei.
Iar daca ai angajati buni, poti ghici cum vor fi si recomandarile lor.
Cum arata brand-ul personal al angajatilor tai?
Ce este un brand?
”Brand-ul e ceea ce spun ceilalti despre tine, atunci cand nu esti prezent.”
Asadar, ce spun alti oameni despre angajatii tai?
Daca brand-ul este unul pozitiv si aliniat cu compania ta, poti folosi brand-ul personal al angajatilor pentru a face recrutari de calitate, mai simplu si mai rapid.
Ai nevoie sa recrutezi?
Cere recomandari de calitate de la angajatii pe care ii ai deja.
Se vor simti foarte bine, pentru ca astfel:
- ajuta un prieten sau o cunostinta in care au incredere
- ajuta compania, simt ca contribuie intr-un mod pozitiv
- creaza un mediu in care le face placere sa lucreze
- creaza si resimt loialitate