controlul angajatilor
Tu iei temperatura angajaților tăi?
mai 24, 2017
viața personală și viata profesională
Anularea prăpastiei dintre viața personală și viata profesională
iunie 5, 2017

Brand-ul de angajator – Ce este și cum poți crea unul?

Perioada în care firmele erau un spațiu închis, impersonal, bazat doar pe randament și profitabilitate, s-a încheiat demult. Astăzi, companiile extraordinare funcționează după alte coordonate. Brand-urile au un nume, dar și o personalitate, o identitate și o promisiune unică. Pentru identificarea și exersarea tuturor acestor coordonate, în ajutorul tău vine brand-ul de angajator.

Brand-ul companiei. Brand-ul tău ca manager. Brand-ul tău ca specialist de resurse umane. Toate, aliniate cu personalitatea companiei și a angajaților. O dată aliniate, angajarea, motivarea și retenția oamenilor cei mai buni, nu mai pare o provocare atât de mare.

Atunci când te gândești la brand-ul companiei tale, imaginează-ți o persoană. O persoană anume. Care are un nume, un anumit tip de comportament, valori și principii personale, dorințe și nevoi, hobby-uri. Cine este această persoană? Cum arată? Ce spune? Ce e important pentru ea? Cum vrea să crească și să contribuie?

O dată ce ai aceste lucruri scrise și le urmărești în mod constant, poți să și acționezi ca brand. Poți derula acțiuni foarte clare, pentru a îndeplini anumite obiective. Să angajezi oameni buni. Să te asiguri că angajații au mediul cel mai bun pentru a crește și a se dezvolta. Să preîntâmpini problemele înainte să devină urgențe. Să faci un marketing puternic și eficient.

Vrei să-ți spun un secret? Poți aplica aceeași strategie nu numai pentru brand-ul de angajator sau pentru marketing. Poți face același lucru și pentru a-ți cunoaște și a-ți ajuta clienții? Cum?

După ce ai un avatar al tău, al angajatorului, te poți ocupa de avatarul clientului ideal. Vei vedea mult mai clar cum prima persoană, compania, poate veni în sprijinul celei de-a doua, clientul, prin relevanță și valoarea de care clientul are nevoie. Pentru rezultate cât mai aproape de realitate, discută cu clienții, asigură-te că știi ce-și doresc, pentru a poziționa corect atât compania, cât și ofertele tale.

Unde există claritate, există rezultate.

Dacă și tu vrei să angajezi cei mai buni oameni care să se potrivească brand-ului tău de angajator, te așteptăm împreună cu echipa ta la Training-ul HR Premium “Recrutare, Motivare si Evaluare de Personal”, un training 100% Practic, unde vei afla tot ce ai nevoie despre recrutare, promovarea job-ului de la conceperea anunțului și promovarea acestuia până la cele mai bune metode pentru interviu. Cum abordezi candidații, cum îi motivezi, cum îi evaluezi și multe altele. Vino la un training practic pe care îl poți pune în aplicare imediat după training. Noi suntem gata să te cunoaștem.

Dacă vrei să îți îmbunătățești semnificativ comunicarea cu echipa ta, te invităm la Trainingul Premium de Comunicare Inteligentă, un training 100% practic, unde vei învăța Colaborarea Interdepartamentală și dezvoltarea relatiilor între colegi, relationarea cu clientii si managementul schimbarii.

Poți alege și un training customizat pentru Echipa Ta pe: Negociere și persuasiune, Recrutare și motivare, Leadership, Comunicare, nzari Inteligente.

Vezi și evenimentele noastre Open din perioada următoare :

Daca ți-a plăcut arrticolul poți sa Share-uiesti cu prietenii și colegii tăi și să ne oferi chiar un Big Like pentru a avea, dezvolta și incuraja un mediu de lucru mult mai bun.

Mulțumesc că ne-ai citit și vizitat site-ul! ?

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

0

Evolution HCC