Știi care e acel element pe care îl au în comun angajații și orice companie care țintește foarte sus? Este vorba de creștere. Orice companie știe că nu poate merge mai departe fără să crească. Cum facem creșterea inevitabilă și de ce este necesară evaluarea angajaților cel puțin o dată pe an?
Creșterea nu este un proces haotic, aleatoriu, întâmplător. Este un proces natural, care are loc în mod continuu, la cote mai mici sau mai mari. Ceea ce este de interes pentru orice manager sau coordonator al unui business, este cum preluăm controlul asupra fenomenului de creștere. Altfel spus, cum ne asigurăm că vom crește atât cât vrem, în felul în care vrem, în intervalul de timp pe care l-am stabilit.
Acest lucru este posibil, indiferent de industrie și specificul business-ului tău, dacă aplici o simplă strategie: Măsurarea.
Dacă măsori, evaluezi și aloci o atenție reală acestui lucru, informațiile din evaluări, cifrele măsurătorilor, te vor obliga aproape să iei măsuri. Mai mult decât atât, pe baza acestor informații clare, vei știi și cum anume să implementezi schimbarea și ce pași ai de făcut.