Cum fidelizez angajatii
Cum fidelizez angajatii din compania mea?
Cum te ajuta brand-ul de angajat sa recrutezi mai bine si mai repede?

Investeste in imaginea angajatilor. Marketing de angajator

Marketing de angajator

O Gaita din cele mai viclene

Vazand un biet Paun ce naparlea,

S-a-mpodobit degraba cu mandrele lui pene

Si printre alti pauni se fudulea.

Recunoscand-o insa nu stiu cine,

Ce huiduiala,

Ce ciocaneala,

Ce zeflemeli si ce rusine!

Si, jumulita bine, cand se intoarce iara

La gaite, si ele o dau pe usa-afara.

Mai sunt si astazi, din pacate,

Si printe noi asemenea eroi;

Eu, insa, tin sa nu vorbesc de voi,

Plagiatori cu pene-mprumutate!

Companiile acorda o tot mai mare importanta imaginii pe care o au in piata, investind tot mai mult in crearea unui brand de angajator puternic. In procesul acesta de construire a unui brand cat mai puternic, dar si real speram noi, companiile nu trebuie sa neglijeze si imaginea angajatilor.

De ce ar fi importanta imaginea fiecarui angajat?

Angajatii sunt cei care reprezinta compania in mediul extern atat clientilor, cat si potentialilor viitori angajati, marketing de angajator, in cele din urma valorile, abilitatile si competentele angajatilor constituie o parte din elementele care ajuta la consolidarea unui brand de angajator.

Oferind o mai mare incredere angajatilor, o mai mare recunoastere a calitatilor si sanse de dezvoltarea in cadrul organizatiei, companiile au posibilitatea de a creste loialitatea oamenilor, implicarea lor si chiar de a genera o energie pozitiva in interiorul acesteia.

Impactul unor astfel de actiuni este semnificativ, deoarece ajuta angajatii sa constientizeze efectul actiunilor lor si modul in care comunica in mediul extern si nu numai asupra imaginii companiei, devenind astfel mult mai atenti la ceea ce fac in afara programului de lucru, la ceea ce publica in mediul online si chiar la interactiunile pe care le au cu prietenii sau alte persoane din exterior.

Stim cu totii ca social media a devenit un important canal de atragere a talentelor in organizatie, astfel profilul angajatilor in mediul online este foarte important, deoarece ei pot impartasi aici mediul/atmosfera de lucru din compania din care fac parte, pot descrie proiecte in care sunt implicati si oamenii din echipa in care lucreaza, devenind astfel un “magnet” pentru atragerea unor noi angajati si va usureza procesul de Recrutare de personal. Aici este important de mentionat faptul ca angajatii unei companii trebuie sa fie suficient de informati asupra tipului de informatii pe care au dreptul sa le publice in mediul online pentru a se evita publicarea unor informatii mai sensibile sau confidentiale.

Creati o imagine reala a companiei si a angajatilor, folositi imagini reale in anunturile pentru locurile de munca disponibile deoarece prin transparenta si cu valori bine consolidate si integrate in cadrul companiei si in randul oamenilor rezultatele vor aparea mai devreme sau mai tarziu. Un ambalaj frumos, dar fara continut va aduce rezultate rapide, dar pe termen scurt si cu atat mai mult nu va contribui la crearea unui brand puternic de angajator.

Recomandarea noastra este sa nu urmati exemplul gaitei din fabula.

Daca ai nevoie de ajutor, putem fi consultantul tau in resurse umane si in employer branding

Te ajutam sa iti consoliezi marketing-ul de angajator astfel incat imaginea companiei tale si a angajatilor tai sa fie reala si bine conturata.

Lasa un comentariu