instrumente esențiale în resursele umane
6 instrumente esențiale în resursele umane
evaluarea angajaților
De ce este necesară evaluarea angajaților cel puțin o dată pe an?

De ce să investești azi în Employer Branding?

Employer Branding

De ce e important și cum mă ajută Employer Branding/ Branding-ul de Angajator

De ce să investești în employer branding și de ce este important brand-ul de angajator? Este employer branding-ul o prioritate și o investiție pe care ar trebui să o iei în calcul în compania ta?

Hai să-ți spun o poveste. Au fost odată două firme care vindeau anvelope.

Prima se descurca binișor, avea un portofoliu de clienți destul de mare, angajați care își făceau treaba la timp, livrau ceea ce aveau de livrat, iar asta îi ținea încă pe linia de plutire în piață.

A doua firmă nu avea un portofoliu la fel de mare, spațiul propriu-zis nu era la fel de mare, însă angajații erau mândri să lucreze acolo. Totul era făcut cu un scop bine definit și după principii și proceduri foarte clare. Întâmpinarea clienților, consultanța, vorbitul la telefon, servisarea clienților, schimbarea anvelopelor, sistemul de recomandări — nimic nu era lăsat la voia înrâmplării. Iar asta crea o atmosferă deosebită atât pentru angajați, cât și pentru clienți, care, aproape de fiecare dată, vorbeau mai departe, familiei și prietenilor despre experiența inedită pe care au avut-o cu această firmă.

Pentru că aveau un mod anume, unic de abordare, comunicare și servire a clienților, a doua firmă era cunoscută ca cea mai interesantă și cea mai bună firmă din domeniul său de activitate. Deși numărul de clienți era redus, prețurile erau mai mari, iar clienții nu aveau obiecții în acest sens. Deși spațiul era mai redus, atmosfera și emoția transmisă clienților te făceau să te întrebi cine sau ce stă în spatele acestor lucru.

Diferența dintre cei doi competitori este că cea de-a doua firmă, cea admirată de clienți, folosește beneficiile brand-ului de angajator sau employer branding. Tot ceea ce se întâmplă în firmă și, apoi, tot ceea ce vorbesc clienții despre firmă este rodul unei strategii bine puse la punct, care ar pune pe gânduri și cele mai mari companii.

Mai mult decât atât, dacă prima firmă are dificultăți în a găsi oamenii potriviți, în a recruta și a păstra angajații buni, cea de-a doua are mereu candidați performanți la interviuri, care abia așteaptă să facă pare din echipă.

Tu ce îți dorești pentru compania ta? Să fi o firmă care se ocupă cu… sau FIRMA care se ocupă cu… și o face într-un mod extraordinar? Cum vrei să te poziționezi în mintea clientului?

Te putem ajuta cu Employer brand management, Propunerea employer branding-ului, Internal marketing, Schimbarea culturii conduse de brand și Marketingul de angajator. 

Poți primi consultanță azi

Dacă vrei să nu te mai confrunți niciodată cu problema lipsei de candidați potriviți pentru posturile din firma ta și vrei ca majoritatea clienților tăi să te admire pentru modul în care se întâmplă lucrurile în compania ta.

Lasa un comentariu