echipa
Fabula “Ciocanului si a Patentului” sau Controversa Echipa vs. Individ in obtinerea performantei
echipă performantă
Cum poți să te asiguri că ai o echipă performantă?

De ce pleacă angajații și cum poți evita acest lucru

de ce pleacă angajații

Te-ai întrebat vreodată de ce pleacă angajații și cum poți evita acest lucru? Te-ai întrebat ce vor de fapt angajații tăi? Cum poți să-i ajuți să fie mai buni în ceea ce fac? Atunci acest articol este pentru tine.

Revoluția industrială începută în 1814, a adus lumii invenții precum locomotiva, fotografia, telegraful, dinamita, telefonul, bicicleta, fonograful, becul, automobilul, cinematograful.

Pentru muncitorul din fabrică, să-i spunem John, abilitatea lui de a memora și a fi obedient, de a fi o rotiță ascultătoare care nu produce probleme într-un sistem mult mai mare decât el, au fost suficiente. Cu un preț destul de mare, John a ajutat la crearea lumii de azi.

Au trecut mai bine de 200 de ani de atunci. Era industrială a luat sfârșit. Era informațională a deschis granițele vieții mai mult decât oricând până atunci, În 2017, într-o eră a conexiunii, John, angajatul modern și John, angajatul viitorului, arată altfel.

Ține la identitatea și dorințele sale și învață din greșeli. În același timp, dorește să contribuie, să facă o muncă care îl provoacă și îl face fericit. Caută o comunitate. A înțeles că poate contribui folosindu-și vocația, dezvoltându-și abilități și talentele unice, ajutându-i pe cei care au nevoie de el. Indiferent că se află într-un birou, acasă sau călătorește în jurul lumii.

Azi, John, angajatul modern, vrea să fie parte a unei viziuni. Să lupte pentru o cauză care e foarte importantă pentru el. Vrea să lucreze într-o echipă pe care o admiră și care funcționează bazându-se pe valori comune cu ale sale. Își dorește să aparțină, să crească, să aibă libertatea de a încerca lucruri noi.

Angajatorul de azi trebuie să știe că angajații nu mai vor să fie manageriați, coordonați sau motivați. Angajații de azi nu caută o tranzacție. Nu caută să își ofere timpul pentru bani sau pentru alte beneficii care să îi ajute pe termen scurt.

 

Prima eroare în a încerca să motivezi angajații, e că aceștia nu trebuie și nu vor să fie motivați (extern). Angajații, echipele mai mici sau mai mari au nevoie de leadership, adică de inspirație (intern). De companii extraordinare, pentru care angajații să își dorească cu adevărat să lucreze. Iar o dată ajunși acolo, să simtă și să știe că aparțin cu adevărat. Că acolo pot face lucruri extraordinare și pot performa. De aceea au nevoie de VALORI în care să creadă

Pentru a trece la acțiune, un checklist practic ar arăta așa:

  1. Vis, Viziune, Misiune și Valori clare, pe care atât managerii cât și angajații le cunosc, le înțeleg, vorbesc despre ele și le trăiesc zi de zi.
  2. Afacere bazată pe sisteme, procese și proceduri, nu pe dispoziția, focusul sau emoțiile de moment ale angajaților.
  3. Oameni și strategii de Leadership, CHO — Chief Heart Officer, nu doar CEO — Chief Executive Officer.
  4. Un mediu cu care angajații se simt aliniați și care îi ajută să crească nu doar profesional, ci și personal.
  5. O cultură organizațională care sprijină nevoile și doințele angajatului.
  6. Relații bazate pe viziune, valori, creștere și libertate, aspecte valabile pe termen lung, nu relații tranzacționale, valabile atât timp cât tranzacția e sau pare una avantajoasă.

Pentru ca o companie să poată recruta și păstra angajați excepționali, trebuie să fie sau să vrea să devină o companie excepțională.

Pentru ca un angajat să fie parte dintr-o compnie excepțională, trebuie să fie sau să vrea să devină excepțional.

 

Fă tu primul pas. Iar oamenii potriviți ție, te vor urma.

Care sunt primele 3 lucruri pe care le poți face, pentru a-i face pe colegii actuali ct sip e cei viitori să își dorească cu adevărat să fie acolo?

Întreabă-i. Ascultă-i și notează. Analizează. Apoi aplică.Începe cu 3 strategii simple, pe care să le măsori sau, și mai bine, le măsurați împreună. Dacă funcționează, continuă cu încă 3. Iar echipa nu va mai fi niciodată o problemă de nerezolvat pentru tine.

Dacă vrei să primești întreg precesul care să te ajute în comunicarea cu echipa ta, te așteptăm la Training-ul Premium de Comunicare Inteligentă, un training 100% despre colaborarea Interdepartamentala si dezvoltarea relatiilor intre colegi relationarea cu clientii si managementul schimbarii.
Poti accesa acest training inhouse customizat pentru Echipa ta.

Detaliem toate aceste aspecte si multe altele in trainingurile noastre pe care le puteti urmari AICI.

Training HR premium de recrutare, motivare, evaluare personal, 100% practic.

Daca ti-a placut poti sa Share-uiesti cu prietenii, colegii tai, si sa ne oferi chiar un Big Like pentru a avea si a ne dezvolta, incuraja un mediu de lucru mult mai bun.

Multumesc ca ne-ai citit si vizitat site-ul! 🙂

Evolution HCC iti construieste viitorul!

Lasa un comentariu