cum sa comunici cu angajatii
Cum sa comunici cu angajatii
Ce sunt KPI-urile
Ce sunt KPI-urile?  Cum măsori și evaluezi corect echipa ta?

Cine sunt ambasadorii de brand ai companiei tale?

ambasadorii de brand

Cine sunt ambasadorii de brand ai companiei tale? Cine vorbește cu entuziasm, cu bucurie, poate chiar cu iubire despre ceea ce faci? Cine sunt acei oameni care vorbesc despre tine oricând au ocazia, nu pentru că-i rogi tu, nu pentru că-i plătești, ci pentru că așa simt?

Ambasadorii pot fi:

  1. Clienți fideli, cei cu care comunici constant, care cumpără de mai multe ori de la tine și care sunt fericiți cu ceea ce oferi
  2. Prospecți aproape de punctul de cumpărare: primesc conținut gratuit, cred în ceea ce faci și vorbesc într-un mod pozitiv despre tine, chiar dacă nu au cumpărat încă de la tine
  3. Parteneri cu care ai lucrat/ interacționat și care cred în ceea ce faci
  4. Experți sau firme din industria ta sau din alte industrii, cu care interacționezi live sau prin intermediul campaniilor de marketing pe care le derulezi tu sau compania
  5. Angajații tăi

Am lăsat în mod intenționat angajații pe ultimul loc, pentru că vreau să dezvoltăm acest subiect. Angajații, persoanele care lucrează cu tine sau pentru tine zi de zi, au o imagine foarte clară asupra ta și a companiei. În funcție de viziunea pe care reușești să o comunici, de gradul la care îi înțelegi, de modul în care îi ajuți să își atingă obiectivele, ei au o poziție față de tine și față de companie. O poziție pe care ar fi foarte bine să o cunoști.

Oamenii vorbesc despre lucrurile pe care el trăiesc, despre lucrurile care le solicită timp și energie, despre ceea ce îi impactează în mod constant.

Prin acțiunile tale, ce valori și ce comportamente comunici? Ce simt și ce cred oamenii din echipa ta? Ai două 3 variante, 3 tipuri de mesaje care pot fi comunicate de către angajați în exterior, cu sau fără voia ta:

  1. Dispreț
  2. Indiferență
  3. Entuziasm

Poți crea entuziasm în angajații tăi, poți să îi faci să vorbească cu bucurie, cu mândrie despre munca și rezultatele lor. Treci de la dispreț și indiferență la entuziasm. Crează dialog în jurul entuziasmului, a potențialului, a rezultatelor pozitive.

Angajații sunt cei mai buni ambasadori ai tăi: ei aduc clienți noi, cresc brand și aduc angajați foarte buni din anturajul lor. Crează cât mai mulți ambasadori și leaderi în jurul tău, iar rezultatele fantastice vor fi o urmare firească.

Te învățăm să atragi și să motivezi angajații tăi cei mai buni, adevărații ambasadori de brand, la Training-ul de Resurse Umane „Recrutare, Motivare si Evaluare de Personal”. Înscrie-te pentru a primi informații practice, testate și verificate în peste 1000 de companii. Găsește soluții practice, personalizate la problemele cu care te confrunți în acest moment și interes pentru companie prin intermediul angajaților tăi.

Dacă vrei să îți îmbunătățești semnificativ comunicarea cu echipa ta, te invităm la Trainingul Premium de Comunicare Inteligentă, un training 100% practic, unde vei învăța Colaborarea Interdepartamentală și dezvoltarea relatiilor între colegi, relationarea cu clientii si managementul schimbarii.

Poți alege și un training customizat pentru Echipa Ta pe: Negociere și persuasiune, Recrutare și motivare, Leadership, Comunicare, nzari Inteligente.

Vezi și evenimentele noastre Open din perioada următoare :

Daca ți-a plăcut arrticolul poți sa Share-uiesti cu prietenii și colegii tăi și să ne oferi chiar un Big Like pentru a avea, dezvolta și incuraja un mediu de lucru mult mai bun.

Mulțumesc că ne-ai citit și vizitat site-ul! 🙂

 

Lasa un comentariu