ambasadorii de brand
Cine sunt ambasadorii de brand ai companiei tale?
recruiter antrenat
Ce face si pe ce se concentreaza un recruiter antrenat in 2017?

Ce sunt KPI-urile?  Cum măsori și evaluezi corect echipa ta?

Ce sunt KPI-urile

Ce sunt KPI-urile?

Ai coordonate clare de evaluare pentru echipa ta? Vrei să implementezi sisteme de evaluare, dar nu-ți e foarte clar de unde să începi? Ce sunt KPI-urile? Cum măsori succesul și cum evaluezi corect echipa ta? Cum știi că lucrurile evoluează așa cum vrei? Cum reacționezi în fața provocărilor și cum rezolvi o situație neplăcută? Toate aceste întrebări își găsesc răspunsul în articolul de azi.

Niciun manager nu își dorește haos și lipsă de claritate în echipa sa. Ca manager, lucrezi cu obiective, spui oamenilor ce au de făcut și te asiguri că pot livra. Dar cum faci acest lucru într-un mod concret, clar și fără bătăi de cap?

Una din cele mai bune metode de măsurare și evaluare pe care o poți aplica începând de azi, este metoda KPI-urilor. Key Performance Indicators sau Indicatorii de Performanță nu trebuie să lipsească din trusa operațională a niciunui manager performant.

De ce?

Rolul KPI-urilor este simplu. Dacă știi ce ai de îndeplinit, știi ce trebuie să măsori. Dacă măsori, știi ce trebuie să îmbunătățești și, mai ales, ce să faci concret, pentru ca lucrurile să funcționeze în direcția dată de tine.

Mai jos, listez o serie de Indicatori de Performanță, pentru a-ți da seama exact ce sunt aceștia și cum te ajută pe tine ca leader sau manager.

  1. Numărul de contacte
  2. Numărul telefoane/ e-mail-uri/ întâlniri de vânzare/ zi/ săptămână/ lună
  3. Numărul de conversii
  4. Return on investment
  5. Gradul de claritate în echipă cu privire la viziune, obiective, roluri, responsabilități
  6. Gradul de implicare al echipei
  7. Gradul de satisfacție al echipei
  8. Comunicare și feedback
  9. Bonusuri și premii
  10. Leadership eficient

Fiecare echipă are ținte diferite. Conform viziunii, obiectivelor, provocărilor actuale, fiecare echipă respiră conform unor coordonate. Atenție. Fie că le cunoaște sau nu. Fie că le măsoară sau nu.

Ce este cel mai important pentru echipa ta în acest moment? Nu ai prefera să cunoști aceste coordonate și să le măsori?

Vrei să știi care sunt câțiva pașii siguri înspre performanța adevărată? Claritate. Coordonate relevante și măsurate. Creștere continuă. Implicare 100% din partea echipei, dar și a leader-ului de echipă. Nu uita că primul pas către performanță pleacă de la modul în care leader-ul înțelege și răspunde nevoilor reale ale echipei.

În încheiere, îți las 3 idei care să te ajute în alegerea KPI-urilor:

  1. Asigură-te că alegi 3–5 KPI-uri relevante pentru obiectivele echipei din acest moment
  2. Asigură-te că aceste KPI-uri sunt relevante și ajută și echipa, nu numai managerul. Dacă este nevoie, discută cu echipa acest aspect și alegeți împreună
  3. Fă în așa fel încât KPI-urile să fie un motiv de bucurie pentru echipă și nu o constrângere, un mecanism care să creeze frică sau stres. Insistă pe beneficiile pe care le oferă KPI-urile: claritate, rezultate mai bune, pe care le poți corela cu comisione sau alte forme de motivație non-financiară, focus, echipă performantă, clienți fericiți.

Poți alege și un training customizat pentru Echipa Ta pe: Negociere și persuasiune, Recrutare și motivare, Leadership, Comunicare, Vânzari Inteligente.

Dacă vrei să afli cum indentifici ce e cel mai bine să măsori în cazul tău.

Daca vrei sa aflii cum identifici ceea ce nu funcționează, cum știi care sunt nevoile reale ale angajaților pentru a știi ce trebuie să măsori.

Vino la Training-ul “Recrutare, Motivare si Evaluare de Personal”, 100% Practic unde primești toate instrumentele de care ai nevoie și răspunsuri la nevoile și problemele cu care te confrunți chiar în acest moment.

Dacă vrei să îți îmbunătățești semnificativ comunicarea cu echipa ta

Te invităm la Trainingul Premium de Comunicare și Negociere prin Persuasiune, un training 100% practic, unde vei învăța Colaborarea Interdepartamentală și dezvoltarea relatiilor între colegi, relationarea cu clientii si managementul schimbarii.

Lasa un comentariu