brand-ul de angajator
Brand-ul de angajator – Ce este și cum poți crea unul?
cum sa comunici cu angajatii
Cum sa comunici cu angajatii

Anularea prăpastiei dintre viața personală și viata profesională

viața personală și viata profesională

Dacă întâmpini probleme în găsirea și păstrarea angajaților performanți, acest articol e pentru tine. Poate te întrebi: „cum să găsesc și mai ales cum să păstrez oamenii cei mai buni?” Poate îți spui:„ am nevoie de oameni ca să cresc, dar îi vreau pe cei mai buni.” Pentru a reuși acest lucru, atât ca manager cât și ca expert în resurse umane, trebuie să faci ceva nou pentru angajații tăi. Trebuie să te ocupi de anularea prăpastiei dintre viața personală și viata profesională.

Poate ai observat că în foarte multe companii, angajații nu sunt ei înșiși 100%, în timpul orelor de muncă. În aceste cazuri ei vor sau cred că trebuie să transmită o anumită imagine, care să fie pe placul șefului, autorității, iar aici vorbim mai ales de comportament.

De ce se întâmplă acest lucru? Le-a fost cerut acest comportament în mod direct? Nu. Dar cel mai probabil, nici nu li s-a oferit o alternativă clară pe care să o poată urma. Angajații modelează foarte rapid cultura organizațională și se aliniază, chiar și parțial, conștient sau inconștient, regulilor deja existente.

Poate fără să realizeze, în momentul când părăsesc biroul respiră altfel, vorbesc altfel, gândesc altfel. Ar fi făcut lucrurile altfel.

Pentru a repara aceste probleme, leaderii și managerii au 3 responsabilități:

  1. Conștientizează problema și sunt determinați să facă schimbarea
  2. Crează unui mediu bazat pe încredere și valori comune, trăite și reamintite zilnic, prin intermediul comunicării, dar și al responsabilităților și acțiunilor zilnice
  3. Măsoară și îmbunătățesc rezultatele

Este adevărat, nu toți angajații pot verbaliza și explica această problemă, însă, dacă dorești să creezi o echipă extraordinară, în care ai încredere, dacă vrei să creezi leaderi în jurul tău și știi că schimbarea înseamnă progres, fii cel care începe schimbarea.

De ce e nevoie să fim două persoane diferite: una la muncă și alta acasă? Din cauza lipsei de încredere și nealinierii valorilor. Ceea ce nu conștientizează mulți coordonatori de echipe este că dincolo de motivarea financiară, echipele încep să fie foarte preocupate de libertatea lor, de un mediu unde se pot exprima, pot fi ei înșiși

Echipele viitorului se îndreaptă deja în această direcție. Tu de ce parte vrei să fii? A celor care creazî viitorul sau a celor lăsați în urmă?

Dacă vrei să fii de partea celor care câștigă, te așteptăm la Training-ul HR Premium “Recrutare, Motivare si Evaluare de Personal”, 100% practic unde înveți și poți aplica imediat informatii practice despre recrutare, metode de recrutare, metode de promovare a job-ului și strategii de motivare a echipei, lucruri pe care noi le-am experimentat cu peste 1000 de persoane evaluate. Evolution HCC îți contruiește viitorul.

Dacă vrei să îți îmbunătățești semnificativ comunicarea cu echipa ta, te invităm la Trainingul Premium de Comunicare Inteligentă, un training 100% practic, unde vei învăța Colaborarea Interdepartamentală și dezvoltarea relatiilor între colegi, relationarea cu clientii si managementul schimbarii.

Poți alege și un training customizat pentru Echipa Ta pe: Negociere și persuasiune, Recrutare și motivare, Leadership, Comunicare, nzari Inteligente.

Vezi și evenimentele noastre Open din perioada următoare :

Daca ți-a plăcut arrticolul poți sa Share-uiesti cu prietenii și colegii tăi și să ne oferi chiar un Big Like pentru a avea, dezvolta și incuraja un mediu de lucru mult mai bun.

Mulțumesc că ne-ai citit și vizitat site-ul! 🙂

 

Lasa un comentariu